Rodzinna Tradycja podstawą sukcesu

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży,
dbałości o najdrobniejsze szczegóły i wyczuciu biznesowemu
dziś jesteśmy liderem na rodzimym rynku obuwniczym.
Mamy ambicję, by zajść daleko, dlatego z roku na rok zwiększamy eksport naszych produktów na rynki zagraniczne.
Dzięki pasji i zaangażowaniu naszego zespołu kolekcje Conhpol dostępne są obecnie nie tylko w Europie, ale także w krajach, takich jak: Oman, Ekwador, Kuwejt, USA, Mongolia, Arabia Saudyjska czy Katar. Nasze buty doceniane są także we Włoszech, kraju posiadającym status kolebki obuwnictwa.
Nasza Historia
Rozpoczęcie nauki rzemiosła przez Henryka Konopke

Henryk Konopka otrzymuje świadectwo czeladnika.

Nadanie tytułu Mistrza Rzemiosła dla Henryka Konopki

Henryk Konopka z żoną Janiną zakładają swoją Firmę – Conhpol

Córka Henryka – Katarzyna, wraz z mężem otwierają Firmę Conhpol Dynamic – skupiając się na produkcji obuwia sport/casual

Syn Henryka – Krzysztof, otwiera Firmę Conhpol BIS uzupełniając ofertę o obuwie damskie.

Prężny rozwój firmy poskutkował otwarciem drugiego zakładu w Stanisławiu Górnym.

Trzecia z córek Henryka, Klaudia, rozpoczyna działalność Conhpol Elite (obecnie Konopka Shoes) skupiając się na Klientach Indywidualnych. Powstaje sklep internetowy i następuje otwarcie sklepów stacjonarnych.

Druga z córek Henryka, Karolina, otwiera Firmę Conhpol Relax, skupiając się na obuwiu damskim, o podwyższonym komforcie

Firma Conhpol przechodzi rebranding, dopasowując się do aktualnych trendów.



Jesteśmy dumni z tego, że możemy reprezentować rzetelne, polskie rzemiosło w tak odległych zakątkach świata, sygnując nasze produkty znakiem Made in POLAND i Made in EUROPE.
Wytwarzając obuwie marki Conhpol, wykorzystujemy skóry wyłącznie polskiego i włoskiego pochodzenia, które spełniają normy europejskiej produkcji.
Strategiczne zarządzanie i doświadczenie prowadzenia firmy w oparciu o kluczowe wartości, pozwoliło na to by każde z rodzeństwa prowadziło swoją osobną działalność w branży, opartą na produkcji zupełnie innego rodzaju obuwia. Dzięki temu rozwój przedsiębiorstw buduje siłę marki Conhpol, nie tworząc dla siebie konkurencji.

