Centrum pomocy

Witamy w dziale obsługi klienta Conhpol

  • Zwrot Pytanie 1

    Toggle FAQ

    Jeżeli jakość zakupionego towaru okazała się niezgodna z umową, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Jesteśmy odpowiedzialni dostarczyć towar zgodny z umową. Zapewniamy, że w przypadku niezgodności sprzedanego towaru z umową, dołożymy wszelkich starań, aby sprostać pokładanemu w nas zaufaniu. Podstawa i zakres odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową zawartą po 1 stycznia 2023 roku określone są w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r., poz. 287 z późn. zm.) w art. 43a do 43g a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2022, poz. 1360 z późn. zm.) z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytuł XI działu II. Do umów zawartych przed 1 stycznia 2023 roku zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w szczególności art. 556 i następne.

  • Zwrot pytanie 2

    Toggle FAQ

    Jeżeli jakość zakupionego towaru okazała się niezgodna z umową, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Jesteśmy odpowiedzialni dostarczyć towar zgodny z umową. Zapewniamy, że w przypadku niezgodności sprzedanego towaru z umową, dołożymy wszelkich starań, aby sprostać pokładanemu w nas zaufaniu. Podstawa i zakres odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową zawartą po 1 stycznia 2023 roku określone są w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r., poz. 287 z późn. zm.) w art. 43a do 43g a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2022, poz. 1360 z późn. zm.) z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytuł XI działu II. Do umów zawartych przed 1 stycznia 2023 roku zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w szczególności art. 556 i następne.